KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

 

Kas mineraalseid mootoriõlisid võib kokku kallata sünteetiliste mootoriõlidega?
Jah, võib. Neid erinevaid mootoriõlisid peab saama kokku kallata, et mootoris oleks alati piisavalt õli. Siiski võib õlikvaliteet mootoris saada mõjutatud selle tulemusena - see võib kas tõusta või langeda.

 

Kas õlilisandeid võib lisada ka täissünteetilistele mootoriõlidele?
Jah, võib. Hõõrdumis- ja kulumistase kukub ka nende puhul umbes 30%.

 

Kas kahte õli või kütuselisandit võib kasutada samaaegselt?
Jah, meie lisandid retseptid on koostatud selliselt, et nad ei kahjuksta üksteise toimet (v.a. art 5148 ja 5180, mida koos ei tohiks kasutada).

 

Kui suure kütusekoguse jaoks on lisandid mõeldud?
Bens. sissepritse puhastuslisand (art 5110) 300ml kuni 70 liitrile
Kütusekaitselisand bensiinimootorile (art 2530) 300ml kuni 60 liitrile
DPF filtri puhastus- ja kaitselisand (art 5148) 250ml kuni 70 liitrile
Diiseltoitesüsteemi hoolduslisand (art 5139) 250ml kuni 75 liitrile
Diiselmootorite pihustipuhastuslisand (art 5170) 500ml kuni 75 liitrile
Diiselkütuse suitsemist vähendav lisand (art 5180) 150ml kuni 50 liitrile
Diislikütuse külmumisvastane konsentraat (art 1877) 150ml kuni 75 liitrile

 

Mis on eelised spetsiaalselt diiselmootoritele mõeldud õlide kasutamisel?
Need mootoriõlid sisaldavad suuremat kogust puhastuslisandeid, et mootoris ei tekiks setteid. Samuti sisaldavad nad keemilisi ühendeid, mis katavad mustuseosakesed ja takistavad nende kuhjumist. Need mootoriõlid suudavad seega tahmaosakesi takistada kuhjumast, mis võib viia mootori jõudluse langemiseni.

 

Kas bensiini sissepritse puhastuslisand (art 5110) ja klappide puhastuslisand sobivad kasutamiseks ka mootorratastel?
Üldiselt vastates, sobib. Kuid Liqui Moly on eraldi tootegrupp mootorratastele, kus retseptid on tehtud sobivaks mootorrataste väiksemate kütusepaakide jaoks.

 

Kas hooldustooted on silikoonivabad?
Enamus hooldustoodetest sisaldavad silikoone aga sama on ka meie konkurentide toodetega.
Värvipuhastus ja silikoonieemaldid on silikoonivabad, mida kasutatakse enne värvitöid.

 

Kas meie määrded on mitte-korrudeeruvad?
Jah, on.

 

Kas õlilisand Motor Protect on sobiv ka Longlife mootoriõlidega?
Liqui Moly Motor Protect (art 1018) võib kasutada ka tänapäevastes LongLife mootoriõlides.

 

Miks on MoS2 10W-40 mootoriõli teistsuguse värviga, kui teised mootoriõlid?
Õlile lisatud molybdeen-disuldiidi värvus on õli hulgas domineeriv ja seepärast on mootoriõli teistsugune, kui teised mootoriõlid.

 

Kas Mootori Õlilekkepeatajat (art 1005) võib kasutada ka märgsidurites, mis on kasutusel näiteks mootorratastel?
Kui märgsidur käib sama õli sees mootoriõliga, siis Mootori Õlilekkepeatajas kasutatavad lisandid võivad põhjustada siduri libisemist. Me ei soovita kasutada seda toodet sellisel juhul.

 

Kas Diesel High Tech 5W-40 (art 1331) mootoriõli võib kasutada ka pumppihustitega, kui mootoril on WIV (pikendatud hooldusvälp), mis nõuab õlistandardit VW 506.01?
Antud õli omab õlistandardit VW 505.01, mis on sobiv normaalse õlivahetusvälbaga pumppihustitega diiselmootoritele - 1 aasta või 15 000km. Seda võib kasutada ka WIV mootorite puhul aga sellisel juhul peab õlivahetusvälp olema 15 000km või 1 aasta järel.

 

Kas 2-taktiliste mootorite õli eraldub kütusest, kui sõidukit ei kasutata pikema aja jooksul?
2-taktiliste mootorite õli seguneb kütusega täielikult ja ei eraldu sellest ka siis, kui sõidukit ei kasutata pikema aja jooksul.

 

Kas Mootori Õlilekkepeatajat (art. 1005) võib kasutada ka ülelaetud mootorite puhul?
Jah, võib. Mootori Õlilekkepeataja sisaldab pehmendavaid ja viskoossust parendavaid aineid. Esiteks see pehmendab tihendeid, et need oma elastsuse taastaks ja teiseks tõstab see pisut õli viskoossust kõrgetel temperatuuridel. See tähendab paremaid määrdeomadusi ülelaaduri laagritele.